מה כדאי לדעת לפני שקונים אוכל לכלבים גורים

אוכל לכלבים גורים

ישנם מספר דברים שכדאי לזכור לפני שאתה קונה מזון גור עבור הכלב שלך. לדוגמה, אתה צריך לדעת כמה מזון הגור שלך צריך ומתי להאכיל אותו. חשוב גם לדעת אילו מרכיבים כדאי להימנע. אתה יכול להשתמש בכלי של ברית התזונה לחיות מחמד כדי לקבוע את המזון הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך.

מה לדעת לפני שקונים אוכל לכלבים גורים?

כאשר קונים מזון גור, חשוב לבחור מותג המכיל מרכיבים באיכות גבוהה. המרכיבים החשובים ביותר הם חלבונים ושומנים. גזעים גדולים לא צריכים לחרוג מתכולת הסידן של 1.5% ואילו גזעים קטנים ובינוניים יכולים לסבול רמות סידן גבוהות יותר. באופן אידיאלי, תזונת הגור שלך צריכה להכיל מגוון ויטמינים ומינרלים התורמים לבריאות ורווחה טובה.

רכישת מזון באיכות גבוהה עבור חיית המחמד שלך לא רק לספק את חיית המחמד שלך עם החומרים המזינים שהוא צריך, אלא גם לעזור לו לגדול ולשמור על מערכת החיסון הבריאה. חפש מרכיבים כמו חלבון, אשר הכרחי לצמיחה ומסייע לבנות רקמות. כמו כן, חפש חומצות שומן, השומרות על בריאות העור, המפרק ומערכת החיסון. ויטמינים חיוניים לתפקוד תקין של איברי הגוף.

מזונות גורים שונים מאוד מאלו של כלבים בוגרים. לגורים צרכים תזונתיים שונים מכלבים מבוגרים ודורשים תכולת חלבון ושומן גבוהה יותר. למרבה המזל, רוב היצרנים של מזון לכלבים מציעים מגוון רחב של מזון גור אשר חותרת להגיע לצרכים ספציפיים אלה. עם זאת, אם אינך בטוח איזה מותג מתאים לכלב שלך, הקפד להתייעץ עם הווטרינר שלך.

לפני שאתה קונה מזון גור, הקפד לקרוא את התוויות בזהירות. בדוק את הצהרת אפקו, המציינת שהאוכל מאוזן לשלב חייו של כלבך. מזונות מסוימים לכלבים מיועדים לכלבים בוגרים, בעוד שאחרים מנוסחים כדי לענות על הצרכים התזונתיים של כלבים בהריון או סיעודי.

כמה אוכל אני צריך להאכיל את הגור שלי?

אם אינך בטוח כמה אוכל לתת לגור שלך, התייעץ עם הווטרינר שלך כדי לברר את גודל המנה הנכון. תזונה בריאה גור מורכב משילוב של מזון יבש מזון רטוב, וזה צריך להיות מגוונים על מנת לספק את כל התזונה חיית המחמד שלך צריך. חלק מהגורים נהנים מאוכל רטוב כחלק מהתזונה היומית שלהם, ומומחי פורינה ממליצים להאכיל את הגור שלך בערך חצי עד גרם אחד של מזון רטוב לקילו משקל גוף בכל יום.

באופן אידיאלי, יש להאכיל גורים צעירים לפחות שלוש פעמים ביום. אך ככל שהגור יגדל, צרכיו ישתנו. מומלץ לעקוב אחר מדריך ההאכלה שמגיע עם אוכל הגור שלך. אתה יכול גם לבדוק מדריכי האכלה מקוונים. אך אל תשכח לעקוב אחר מצבו ומשקלו של הגור שלך. אם הוא או היא מתחילים להיות רזים, עליכם להגדיל את כמות האוכל בכל ארוחה.

ככלל, האכלת הגור שלך שלוש עד ארבע פעמים ביום היא הטובה ביותר, ותוכל להתאים את התדירות לפי הצורך. אתה יכול להתחיל לוח זמנים עקבי יותר ברגע שהגור שלך יגיע לשישה חודשים. אם אינך בטוח באיזו תדירות להאכיל את הגור שלך, התייעץ עם הווטרינר או אתר המותג שלך לקבלת מידע מפורט יותר.

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת קביעת כמות המזון לתת לכלב שלך. הראשון הוא גילו ומשקלו, מכיוון שאלו ישפיעו על גודל המנה ותדירותו. שיקול נוסף הוא גזע הגור שלך. חלק מהגורים עולים במשקל מהר יותר מאחרים, והצרכים התזונתיים של גזעים גדולים יותר משתנים מגזעי צעצועים.

מתי ובאיזו תדירות עלי להאכיל את הגור שלי?

הגור שלך יצטרך לאכול שלוש ארוחות ביום, רצוי באותה שעה בכל יום. עדיף להאכיל מנה גדולה יותר בארוחת הבוקר והערב ופחות במהלך ארוחת הצהריים. זה יעזור לגור לעכל את האוכל שלו טוב יותר בבוקר. זכור לשטוף את קערות המים מדי יום כדי למנוע הצטברות חיידקים.

האכלת הגור שלך על פי תרשים האכלה עוזרת לך לעקוב אחר רמות הרעב שלו ומבטיחה שתספק את כמות המזון הנכונה. תוכלו למצוא בקלות תרשימי האכלה על שקית המזון של הגור שלכם, אך קחו בחשבון שכל מותג שונה מעט מהאחרים. עדיף להתייעץ עם וטרינר אם אינך בטוח כמה להאכיל את הגור שלך. הווטרינר שלך מכיר את הגור שלך בצורה הטובה ביותר, כך שהיא תוכל לספק המלצות מותאמות אישית.

גורים צריכים להתחיל לאכול אוכל מוצק בסביבות גיל ארבעה עד שישה שבועות. כשאתה מאכיל את הגור שלך, וודא שאתה מרכך את האוכל עם מחליף חלב גור או מים חמים. בגיל זה מערכת העיכול של הגור שלך עדיין לא מפותחת במלואה, וזה לא בריא לתת לו מנות גדולות בהתחלה. אתה יכול להגדיל את גודל המנה לאחר גיל ארבעה שבועות, אך אסור לתת לגור שלך אוכל מוצק כל יום.

תדירות הארוחות תלויה ברמת הפעילות של הגור שלך. גור פעיל מאוד יצטרך לאכול בתדירות גבוהה יותר. אם הגור שלך פעיל כל הזמן, עדיף להאכיל אותו פעמיים ביום במנות גדולות יותר.

לפרטים נוספים, לחצו על הלינק: https://www.olamahay.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

מה כדאי לדעת לפני שקונים אוכל לכלבים גורים
Scroll to top