טיפול טבעי למניעת כינים וטיפול

בין אם אתה מנסה למנוע מהילד שלך לקבל כינים או שאתה מחפש טיפול טבעי כדי למנוע כינים, הגעת למקום הנכון. מאמר זה יכסה את הדרכים השונות למנוע כינים ולטפל בהן, ויספק עצות שימנעו מהן להתפשט מלכתחילה. ‏

טיפול טבעי בכינים

טיפול טבעי במניעת כינים וטיפול הוא דרך מצוינת לעזור לילדך להיות חופשי מכינים. בעוד שמעבר לטיפולים יכולים לעבוד, יכולות להיות להם גם תופעות לוואי לא נעימות. שימוש טבעי במניעת כינים בטוח יותר משימוש בכימיקלים קשים.

שימוש בתערובת שמן חיונית יכול לעזור לחנוק כינים. ודא שאתה בודק את התערובת על העור של ילדך לפני שאתה שם אותו על שיערם. שמנים חיוניים מסוימים יכולים לגרום לתגובה אלרגית.

מסרק שיניים משובח יכול גם לעזור להסיר את הניטים. כדי לסרק, להשרות מסרק במים חמים במשך 10 דקות. לאחר מכן, השתמש במסרק כדי לסרק את גדילי השיער.

דרך טובה נוספת לחנוק כינים היא להשרות את שיערך בשמן. אפשר להשתמש בשמן קוקוס או שמן זית. תערובת של שמנים אלה ניתן להחיל על השיער ועזב במשך כ -6-8 שעות. לחפוף את השיער אחרי זה.

אפשרות נוספת היא להשתמש במוצר המכיל אלכוהול בנזיל. זהו מוצר המאושר על ידי מנהל המזון והתרופות שבטוח לשימוש על ילדים ונשים בהריון. עם זאת, לא מומלץ להשתמש במישהי שאינה בהריון.

אפשר גם לנסות תרופה טבעית שמשתמשת בצמחי מרפא. שמן עץ תה הוא בחירה טובה. הוכח שהוא הורג כינים וכינים. בנוסף, יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות.

כיצד מונעים מכינים להתפשט?

למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע מכינים להתפשט למשפחה שלך. הראשון הוא לחנך את עצמך בנושא הזה. זה יעזור לחסל חלק מהמיתוסים שיש לאנשים על כינים.

הדרך הטובה ביותר למנוע מכינים להתפשט היא להימנע ממגע ראש בראש. הימנע מללבוש כיסוי ראש ומסרקים שיכולים לגעת לך בראש.

תוכל גם למנוע מכינים להתפשט על ־ ידי שטיפת כל החפצים האישיים במים חמים. הדבר כולל בגדים, מגבות ואביזרי שיער. אם אתה לא יכול לשטוף את הפריטים האלה, לאטום אותם בשקית ניילון אטומה במשך שבועיים לפחות.

אתה צריך גם לשאוב את כל הפינות והסדקים בבית שלך. באזורים אלה יש יותר סיכוי להיות שורץ כינים.

זה רעיון טוב לבדוק את הראש של הילד שלך לעתים קרובות במהלך שנת הלימודים. אם תמצא כינים חיות, תודיע לאחות בית הספר. היא תשלח את הילד הביתה.

כדי לגלות אם לילד שלך יש כינים, אתה צריך לבדוק את הצוואר שלו או שלו לפצעים פתוחים, בלוטות לימפה מוגדלות, וציפוי לבן פריך.

המרכז לבקרת מחלות ממליץ לסרוק את השיער של הילד שלך במסרק דק כל שבועיים. זה יעזור להסיר כל כינים וכינים שאולי מצאו את דרכם אל ראשו של הילד שלך.

באיזו תדירות צריך לטפל בכינים?

בין אם אתה רוצה לטפל בכינים בבית, או להשתמש במוצר מוגזם, אתה צריך לעקוב אחרי ההוראות על החבילה. שימוש במוצר הלא ־ נכון, או אי יישום כמות המוצר הנכונה, עלול לגרום לכינים שלך לשרוד ולהיות עקשנים יותר.

אתה יכול גם לבדוק עם רופא או רוקח המלצות. כמה קרמים תרופתיים כללו מסרקים כדי לעזור לך להסיר כינים. אתה יכול גם לרכוש אותם מבית מרקחת או סופרמרקט.

אולי תרצה גם לשקול טיפול בכינים במרכז שירות לילדים או בגן חובה. בהתאם לטיפול שאתה בוחר, זה יכול לקחת שבוע או שבועיים כדי להיפטר לחלוטין מהכינים.

כדי למנוע התפשטות נוספת, עליך לבדוק את ראשו של ילדך על בסיס שבועי. אתה צריך גם לבדוק את הרהיטים והשטיחים בבית שלך לכינים.

הדרך הטובה ביותר למנוע כינים היא להימנע ממגע ראש בראש. משמע הדבר שעליך להימנע מלחלוק כריות, כובעים וחפצים אישיים אחרים. אם יש לך ילד עם כינים, אל תאפשר לו ללכת לבית ־ הספר או לשחק עם ילדים אחרים.

עליך גם לכבס בגדים ופריטים אחרים שהיו בקשר הדוק עם ראשו של אדם עם כינים. אם אתה לא יכול לשטוף אותם, אתה יכול לשים אותם בשקית ניילון לפחות שבועיים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://liceout.co.il/

טיפול טבעי למניעת כינים וטיפול
Scroll to top