האם צבעי עור זוהרים עוזרים לביטוי אישי ?

צבעי גוף זוהרים הם תוספת מקסימה לכל סט ציור פנים, במיוחד לאירועי זוהר, מסיבות שינה ופסטיבלים.

צבעים אלו נוצרים עם מרכיב בסיס צמחי, בדומה לצבעי פנים על בסיס גליצרין. ככאלה, הם בטוחים יותר לעור שלך מאשר חלופות המבוססות על שעוות פרפין.

מהם צבעי עור זוהרים?


צבעי עור זוהרים מציעים לציירי פנים עולם חדש של אפשרויות. לא רק שהקישוטים התוססים האלה כיף לשחק איתם, אלא שהם גם לא רעילים וניתנים לכביסה – ניצחון מוחלט בספר שלנו! בנוסף, כל אחד מפעוטות ועד טווינים יכול להשתמש בהם! להשקיע קצת זמן בבחירת סט אטרקטיבי של צבעי זוהר בחושך שווה את המאמץ, בין אם אתה צייר פנים רציני ובין אם אתה פשוט רוצה משהו שונה מגוון שחור סטנדרטי.

מציאת המותג האידיאלי של צבעים זוהרים יכול להיות אתגר, אבל למרבה המזל, אתה יכול למצוא אפשרויות מותג סבירות במחירים זולים בהרבה ממה שתמצא בבית המרקחת המקומי שלך! ההימור הטוב ביותר שלך הוא לעשות קצת מחקר ולראות מה יש לשחקנים הגדולים להציע.

מה השימוש בהם?


ציור פנים יכול להיות דרך מהנה ויצירתית לבטא את עצמך. זה גם מעודד ילדים לחשוב מחוץ לקופסה, בונה את הביטחון שלהם על ידי עידודם לנסות דברים חדשים.

עם זאת, צבעי פנים יכולים לגרות או לגרום לתגובה אלרגית אם לא משתמשים בהם כראוי לסוג העור שלך או אם אינך פועל לפי הנחיות ההסרה הנאותות. זה נכון במיוחד אם משתמשים באיפור שלא מיועד לך; למשל, צבע פנים ניאון או זוהר בחושך.

צבעים זוהרים בחושך או פלורסנטים אינם מאושרים על ידי ה-FDA לשימוש קוסמטי, כך שלא ניתן להשתמש בהם ליד העיניים או על הגוף שלך. הפיגמנטים היחידים המאושרים לשימוש קוסמטי זוהר בחושך הם גופרתי אבץ זוהר (D&C Orange מס' 5, מס' 10 ו-11, מס' 21, מס' 22 של D&C אדום).

חברות רבות לציורי פנים בחרו לתייג את צבעי הפנים UV/ניאון שלהן כמוצרי FX מיוחדים או צבעי תותבות במקום מה שה-FDA האמריקאי דורש עקב אי ציות לתקנות הקוסמטיקה. אמנם זה לא הופך את הצבע לפחות יפה, אבל זה גורם לאנשים להיות מודעים יותר למה שהם משתמשים. זה חכם לעשות בדיקת טלאים לפני מריחת הצבע על הפנים של ילדך, כך שתוכל לוודא שלא יהיה גירוי או תחושת צריבה כאשר הם שמים אותו.

מה גורם להם להאיר?


צבעי עור זוהרים משמשים למשוך תשומת לב לחלקים מסוימים של הפנים למראה זוהר. הם מגיעים במערך של פורמולציות, מקרמים ועד נוזלים, ג'לים ומקלות.

עור זוהר נובע ממספר גורמים, כולל חידוש תאים והגברת זרימת הדם. כאשר התאים שלך מסוגלים לחדש את עצמם באופן קבוע, העור שלך הופך חלק מספיק כדי להחזיר אור. בממוצע, יש להחליף את תאי העור כל 28 ימים; עם זאת, הזדקנות, תנודות הורמונליות או נסיבות בלתי נשלטות אחרות עלולות להאט את תחלופת התאים.

Rabor מציעה שאחת הדרכים הטבעיות הטובות ביותר להשיג עור זוהר היא באמצעות תזונה מאוזנת הכוללת מזונות עשירים בנוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות, כולל כורכום כמסכת פנים לשיפור זרימת הדם. היא גם מציעה לישון הרבה רגועה בלילה כדי שהעור שלך יוכל לתקן את עצמו באופן טבעי.

ד"ר צ'ונג, רופא עור בניו יורק, מדגיש את החשיבות של ויטמין C לעור קורן. לא רק שהוא פועל כחומר מבהיר טבעי ועוזר לדעוך כתמים כהים והיפרפיגמנטציה, אלא שהוא גם אנטי דלקתי שמפחית אדמומיות, כתמים ושינוי צבע בפנים. יתר על כן, ויטמין C מחזק את סיבי הקולגן והאלסטין – מרכיבים חיוניים למיצוק ומתיחה – תוך הגנה מפני רדיקלים חופשיים וגורמי לחץ סביבתיים כמו זיהום הפוגע בעור לאורך זמן.

האם צבעי עור זוהרים עוזרים לביטוי אישי ?
Scroll to top