איך webee מכין את ילדיכם לגן?

webee

כשמגיע הזמן שילדך בן הארבע או חמש ייכנס לגן, אתה רוצה שיקבל את החינוך הטוב ביותר שיש-כזה שמכין אותם למה שעומד לפנינו בחיים. תוכנית הקדם-קיי של וובי שואפת לעשות בדיוק את זה, לספק הכנה נוספת לצעד חשוב זה ולטפח את התפתחותם ואת הביטוי העצמי שלהם באמצעות משחק בתוך סביבת למידה מגרה אך מהנה.

אנחנו יודעים שלמידה יכולה להיות קשה, אבל אנחנו גם מאמינים שזה צריך להיות כיף! עם מקלדת חכמה לילדים, אתה יכול לתת לילד שלך חינוך המותאם במיוחד לצרכים שלהם ואת האינטרסים. אנחנו יודעים כמה חשוב לילדים לקבל גישה לטכנולוגיה בגיל צעיר כי זה נותן להם את ההזדמנות ללמוד מיומנויות חדשות אפילו בלי להבין את זה. זה קל מספיק לכל אחד מגיל 4 ומעלה!

כיצד אוכל להעשיר את ילדי?

אני בטוח שלא הבנת שיש כבר אפליקציות שניתן להשתמש בהן לילדים צעירים יותר. האם ידעת שיש אפליקציה לילדים מתחת לגיל שמונה? זה מלא במשחקי למידה מהנים שנועדו ללמד את הקטן שלך את היסודות של קריאה, כתיבה ומתמטיקה. כהורה, זה ממש מרגש כי זה אומר שאתה לא צריך להשקיע שעות בניסיון למצוא חומר חינוכי המתאים לגיל-הכל ניתן למצוא במקום אחד!

משחקים הם כיף, דינמי ויעיל. הם יכולים להיות חינוכיים, מדי! משחקים משמשים ללמד ילדים כל מיני דברים-ממתמטיקה ומדע לאנגלית וגיאוגרפיה. והם דרך מצוינת לילדים ללמוד על העולם סביבם באמצעות חקר (כמו לשחק בחוץ).

משחקים יכולים לשמש גם ככלי בדיקה: חלק מהמשחקים מודדים את ההתקדמות של ילדכם על ידי שימוש בציונים שלהם במשימות ספציפיות כאינדיקטור לרמת הידע שלהם. אם אתה רוצה שהכישורים של ילדך ייבדקו בתחומים מסוימים, זה עשוי לעזור לך או למורה / ים של ילדך לבחור משחקים שתוכננו במיוחד למטרה זו.
משחקים יכולים לשמש גם כאמצעי להנעת ילדים. אם ילדכם מתקשה ללמוד משהו, נסו להפוך אותו למשחק! לדוגמה, אם אתה מנסה ללמד את ילדך על המדינות השונות באמריקה, קבל כמה מפות והמציא להם שאלות לענות עליהן (כמו "איזו מדינה גדולה מטקסס? "או" באיזו מדינה יש יותר אנשים שחיים שם מאשר בקליפורניה?").

אם אתה מנסה ללמד את ילדך על שפה חדשה, בקש ממנו לשחק משחקים המשתמשים בשפה זו בלבד. אם אתה מנסה לגרום לילדך להתעניין במדע, נסה לשחק משחק שבו עליו לבנות משהו באמצעות חומרים ברחבי הבית או ליצור ניסוי באמצעות פריטים ביתיים נפוצים.

ניתן ליישם רעיון זה על נושאים רבים ושונים, אז אל תהסס להיות יצירתי!

מה היתרון של webee?

webee היא תוכנית לימודים דיגיטלית שנוצרה במיוחד כדי לענות על הצרכים של תלמידים צעירים יותר, ומציעה שיעורים בכל מקום, בכל עת מהטאבלט או המחשב שלהם. אידיאלי ללומדים עצמאיים, הורים או מורים יכולים לעסוק עם ילדם במהלך השיעורים כדי להדריך ולסייע להתקדמותם. השיעורים מותאמים במיוחד לכל תלמיד עם פעילויות המעודדות חקר וסקרנות תוך סיוע בו זמנית להתפתחות רגשית חברתית באמצעות אינטראקציות עמיתים. לבסוף, תכנית הלימודים שלה כוללת שיעורים מרתקים במתמטיקה, אוריינות מדעית ומחקרים חברתיים המציעים שיעורים מרתקים אך מאתגרים.

השיעור מותאם לצרכים ותחומי העניין של ילדכם, כך שהם יכולים ללמוד בצורה שמתאימה להם. ישנו מעקב אחר ההתקדמות של ילדכם, כך שתדעו עד כמה הם מצליחים. בעזרת אפליקציית המקלדת החכמה לילדים תוכלו להתאים אישית חוויות למידה לכל אחד מילדיכם על ידי יצירה ושיתוף של קורסים איתם.

תכנית הלימודים נועדה לענות על הצרכים של הלומדים הצעירים, כך שאינך צריך לדאוג שילדך ישתעמם או יתסכל מהתוכן. זה גם כיף וקל לשימוש. המקלדת כוללת מיקרופון מובנה המאפשר לילדים לשמוע את עצמם מדברים ורמקול כדי שיוכלו להקשיב שוב אם הם רוצים עזרה בשיפור ההגייה שלהם או בתרגול מילים חדשות.

למידה צריכה להיות מהנה. הלמידה צריכה להיות קלה. הלמידה צריכה להיות מותאמת אישית לצרכים, תחומי העניין והכישורים של ילדכם. הלמידה צריכה להציע פעילויות מוכנות ומרתקות ורלוונטיות לילדים בגילאים ובשלבי התפתחות שונים. למידה צריכה להיות חוויה מהנה ואינטראקטיבית. למידה צריכה להציע מגוון רחב של משאבים ופעילויות המתאימים לסגנונות למידה שוניםהמקלדת מגיעה גם עם מילון טעון מראש ומערכת כרטיסי פלאש אלקטרונית שיכולה לעזור לילדכם ללמוד מילים חדשות. המקלדת נועדה להיות עמיד וקל לשימוש, כך הילד שלך יכול לקחת אותו לכל מקום..

זה גם דרך מצוינת לשמור על הילד שלך אירח ומעורב בזמן שהם לומדים. המקלדת מגיעה עם מילון טעון מראש ומערכת כרטיסי פלאש אלקטרוניים שיכולים לעזור לילדכם ללמוד מילים חדשות. המקלדת נועדה להיות עמיד וקל לשימוש, כך הילד שלך יכול לקחת אותו לכל מקום. יש לו עיצוב ארגונומי שהופך אותו נוח לילדים להחזיק, כמו גם מובנה נפח שליטה אז אתה יכול להתאים את צליל על פי העדפות או הצרכים שלך..

איך webee מכין את ילדיכם לגן?
Scroll to top