מה צריך לדעת על חדר לידה ?

כאשר אתה הולך לבית החולים ללידה, אתה צריך להביא רשימה לחדר לידה כדי להפוך את השהות שלך נוחה יותר. אולי כדאי להביא בגד נוח ללבוש במהלך הצירים, כמו כתונת לילה או מכנסי טרנינג וחולצת טריקו. ייתכן שתרצה להביא כמה נעליים נוחות או נעלי בית, מכיוון שאתה עשוי לעמוד על הרגליים במהלך הצירים. בנוסף, עליך להביא את כל החפצים האישיים שאתה עשוי להזדקק לו, כגון כרטיסי הביטוח שלך, תוכנית הלידה שלך ותעודה מזהה שלך. כדאי גם להביא מצלמה או טלפון כדי לצלם את התינוק. בכל הנוגע לציוד לתינוק, בית החולים יספק בדרך כלל את כל מה שאתה צריך, כולל חיתולים, מגבונים ובגדים. עם זאת, אולי כדאי להביא כמה חפצים אישיים לתינוק, כמו שמיכה, כובע ומושב בטיחות. כמו כן, מומלץ לארוז מזוודה לאשפוז בבית החולים מבעוד מועד, כך שלא תצטרכו לדאוג אם תשכחו דבר. ייתכן שתרצה לכלול פריטים כגון מוצרי טואלטיקה, בגדים להחלפה לעצמך ולבן הזוג שלך, וכל תרופה שאתה נוטל כעת.

הנה רשימה של פריטים שאולי כדאי לשקול להביא לחדר לידה ובימים שאחרי במחלקת יולדות:

תלבושת נוחה ללבישה במהלך הצירים, כגון כתונת לילה או מכנסי טרנינג וחולצת טריקו
נעליים נוחות או נעלי בית
כרטיסי ביטוח וזיהוי
תוכנית לידה
מצלמה או טלפון
חפצים אישיים לתינוק כמו שמיכה, כובע ומושב בטיחות
מוצרי טיפוח ובגדים להחלפה לעצמכם ולבן הזוג
תרופות שאתה נוטל כעת
חטיפים ומשקאות, אם בית החולים מותר
מוזיקה או פריטים אחרים שיעזרו לך להירגע במהלך הצירים
זכור כי כל בית חולים הוא שונה ועשויות לכלול דרישות או הגבלות ספציפיות. כדאי לבדוק עם בית החולים מבעוד מועד כדי לברר מה הם עושים ומה לא מספקים. לתינוקות יש צרכים פשוטים יחסית בשבועות הראשונים לחייהם. הם צריכים מקום בטוח לישון בו, כמו עריסה או כיסנית, ומקום להחלפת חיתולים, כמו שידת החתלה או משטח שטוח. הם גם צריכים דרך להישאר חמים, כמו שמיכה או שק שינה, ובגדים ללבוש. בנוסף לצרכים הבסיסיים הללו, יהיה צורך להאכיל גם תינוקות. אם את מניקה, תצטרך מקום נוח לשבת ולהחזיק את התינוק בזמן שאת מאכילה אותו. אם אתה מאכיל פורמולה, תצטרך אספקה של פורמולה ובקבוקים. כמו כן, יש לשמור על לחות לתינוקות, כך שתזדקק לאספקת מים נקיים.

פריטים אחרים שעשויים להיות מועילים להחזיק לילוד כוללים:

חיתולים ומגבונים
מטליות גיהוק
קוצץ או קובץ ציפורניים לתינוק
מדחום (לבדיקת חום התינוק)
שואב אף (כדי לעזור לנקות את נחירי התינוק)
אמבטיה לתינוק
מגבות ומטליות רחצה
זכור כי כל תינוק הוא שונה ועשויים להיות לו צרכים ייחודיים. זה רעיון טוב לדון בצרכים הספציפיים שלך עם ספק שירותי הבריאות של תינוקך.

לפרטים נוספים :

https://www.litik.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%94/

מה צריך לדעת על חדר לידה ?
Scroll to top